מפיצי מזון בישראל לשוק המקצועי

תמונה דקורטיבית

בשנים האחרונות, חלה עלייה משמעותית בסטנדרטים של הסועד הישראלי. כניסה של חומרי גלם חדשים, כוכבים עולים בתחום הקולינריה בישראל ואפילו תוכניות הריאליטי הרבות העוסקות בתחום, העלו את המודעות של הציבור לאיכות המזון שהם מקבלים על השולחן מבחינה בריאותית וגסטרונומית כאחד.

בעלי עסקים נבונים שנשארים עם אצבע על הדופק מודעים לכך ומחפשים אחר אנשי המקצוע שיספקו להם את חומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק ובמגוון רחב של אפשרויות. בדרך אל הספק האידיאלי, כשזה שיענה על כל הצרכים הייחודיים שלנו, יהיה עלינו לערוך סקר מעמיק. אספנו עבורך כמה קווים מנחים שחשוב לכסות ושמאפיינים מפיצי מזון מקצועיים ואמינים.

מהם למעשה מפיצי מזון?

מפיצי מזון עשויים להיות יבואנים העובדים מול יצרני מזון, או יצרנים עצמאיים בעלי שירותי אספקה משל עצמם הפועלים עם עסקים שונים בתעשיית המזון – ממרכולים ורשתות שיווק ועד מסעדות ובתי קפה שכונתיים – ומספקים להם באופן קבוע את מרכולתם על פי הזמנה. בין אם מדובר ביקב, מחלבה או חקלאים, כל אלו הם למעשה מפיצי מזון.

ככל שמדובר בעסק יצרני כמו מפעל מזון, מחויב העסק להחזיק ברישיון יצרן מזון בתוקף מטעם משרד הבריאות ולחדשו לאור כל שינוי שנערך בעסק – מהרחבה או צמצום, שינוי ייעודו או החלפת בעלות. יבואנים, נדרשים לתעודת רישום יבואן מטעם משרד הבריאות.

איכות בראש סדר העדיפויות

בראש ובראשונה, עלינו לוודא כי מפיץ המזון שלנו הוא ספק בעל רישיון מתאים ממשרד הבריאות ובעל ניסיון בעבודה מול סוג העסק שלך. עם הניסיון הזה, מגיע גם מענה רחב היקף ומותאם לצרכים החיוני כל כך לעבודה השוטפת. ספקים מכובדים בעלי ניסיון יעבדו בהתאם לתקני איכות גבוהים ומחמירים וחשוב שנשאל ונבחן בהתאם לאילו תקנים עובד הספק.

מפיצי מזון בישראל בעלחי חומרי הגלם הנכונים לעסקים

כאמור, הצרכן הישראלי רוצה ליהנות ממנות חדשניות ויצירתיות. לשם כך, חשוב שיעמוד לרשותך ספק שמציע חומרי גלם מגוונים ובאיכות גבוהה שיעמדו בדרישות הקולינריות שלך. ספק טוב יוכל להציע לך מוצרים חדשים בשוק שיוכלו לשדרג את התפריט שלך. ככל שהמגוון רחב ואיכותי יותר, כך ניתן יהיה לפתח את העסק שלך.

לבחור בשירות אמין וזמין

כדי לשמור על עבודה שוטפת – זמינות היא שם המשחק. חשוב שנעבוד מול ספק שיהיה זמין לנו ומציע משלוחים עד לבית העסק בפריסה ארצית רחבה. היכולת לספק את הסחורה במהירות מעיד גם לא מעט על אמינותו, הקפדתו על האיכות ובעיקר על טריות התוצרת שתגיע מהייצור היישר אליך.

 

מפיצי מזון בישראל

מחלבת כפר תבור מציעה מגוון חומרי גלם באיכות בלתי מתפשרת

כבר מעל 15 שנים שמחלבת כפר תבור, המחלבה החמישית בגודלה בישראל, מספקת לעסקים ממגוון תחומים בישראל מוצרי חלב באיכות גבוהה ובמגוון עשיר ומתחדש. מקונדיטוריות ומאפיות, בתי קפה, מסעדות ופיצריות ועד לארגונים מוסדיים, אנו מספקים מענה רחב היקף, עשיר ובאיכות ללא תחרות. לפרטים נוספים, אנו ממתינים לפנייתך ונשמח לתת לך שירות אדיב ומהיר.

תמונה דקורטיבית