מוצרים לבתי קפה 

תמונה דקורטיבית
המוצרים שלנו:
מתכננים לפתוח בתי קפה שכונתי? בשעה טובה! בשנים האחרונות ניתן להיתקל בתופעה שבה לא מעט ישראלים בוחרים לפתוח את הבוקר שלהם בבית הקפה השכונתי, וכגודל הביקוש גם גודל ההיצע.
 
הקמת בית קפה נחשבת לחלום שמחזיקים בו רבים מהצעירים שזה עתה השתחררו מהצבא, אנשים המעוניינים לעשות שינוי קריירה וכאלה שפשוט אוהבים קפה ואירוח ורוצים שהתחביב יהפוך לעסק, לכן יש לחפש מוצרים לבתי קפה דרך  ספקים לבתי קפה, לשם כך קיימת מחלבת כפר תבור. 
אלא שהמציאות מעט פחות ורודה ממה שנדמה, והנתונים הסטטיסטיים מלמדים שבשנה החולפת נפתחו בישראל בסביבות ה- 2,200 בתי קפה ונסגרו קרוב ל- 2,000, זאת עוד בטרם משבר הקורונה שפקד את הענף. הסיבות לכך תלויות בגורמים רבים כשאחת העיקריות שבהן היא הצורך בהעמדת הון ראשוני לשכירת נדל"ן, רכישת מכונות ומוצרים לבתי קפה, העסקת עובדים, רכישת זיכיון, הוצאות פרסום ושיווק וכדומה.מוצרים לבתי קפה

חשיבות בחירת מוצרים לבתי קפה

כאמור, מי ששם לעצמו למטרה לא להתפשר על פחות מבחירת המוצרים האיכותיים ביותר, כשמחשפים ספקים לבתי קפה חשוב שיקפיד לשים דגש על הפרמטרים הבאים:

  1. ‏הגדרת הדרישות והצרכים – בשלב הראשון, יש להגדיר את מלוא הדרישות והצרכים מאותם המוצרים: סוגי המוצרים, כמויות, עבור איזה מאכלים הם מיועדים, על מה אין כוונה להתפשר או לוותר, בקשות מיוחדות וועד..
  2.  ‏איסוף מידע מקדים לגבי ספק המוצרים – כך לדוגמא, אם מדובר במוצרי חלב כמו: גבינות בוטיק, שמנות או יוגורטים כדאי לוודא מאיזו מחלבה הם מגיעים – וכמובן, מה השם, המוניטין והרקע המקצועי של אותה המחלבה.
  3. ‏דגש על כל הפרטים – כאשר מדובר במוצרים לבתי קפה, אי אפשר להתפשר באמת על פרטים כמו: איכות, עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אישורים ורישיונות רלוונטיים ועוד.. לכן, כדאי לבדוק את כל אותם הפרטים, קטנים כגדולים.

בדיקת הפרמטרים הללו, תאפשר לבחור מוצרים לבית קפה אשר יענו על מלוא הצרכים, הדרישות והציפיות – וכמובן, תהיה להם השפעה טובה גם על איכות וטעם המנות והמשקאות אשר יוגשו באות בית קפה.

מה חשוב לבדוק בטרם חתימת הסכם עם ספקים לבתי קפה?

המחויבות שלנו במחלבת כפר תבור למצוינות ושותפות עם ספקים סיטונאיים מובילים מבטיחה לבתי קפה גישה לחומרי הגלם המשובחים בתעשיית המזון ולהיצע הגורמה שמעלה את הרמה שלכם לגבהים חדשים.

על ידי שילוב מוצרים יוצאי דופן אלה בתפריטים שלכם, תוכלו ליצור חווית אוכל בלתי נשכחת באמת עבור הלקוחות שלכם, ולבסס את עצמכם כיעדים של תענוג קולינרי.

במהלך החתימה על החוזה עם הספק, חשוב לוודא שהאספקה תהא סדירה ובמועדים קבועים, תוך הקפדה על כך שהמוצרים איכותיים, טריים ומגיעים במשאיות קירור היישר מהמפעל. מומלץ להעדיף ספק המציע מגוון רחב של מוצרים שונים, מה שמבטיח התאמה פרטנית לצורכי העסק, וחשוב גם לבדוק שהוא אכן מחזיק ברישיון להובלה בקירור, בתעודת כיול שנתית ועומד בכל התקנים.
תמונה דקורטיבית